Η μαγειρική είναι η δράση που οι ωφελούμενοί μας έχουν αγαπήσει περισσότερο απο όλες! Γεύσεις, μυρωδιές, χρώματα, υλικά, ιδέες, συνεργασία , ώστε να ολοκληρωθεί η συνταγή που η ομάδα επέλεξε!
Κάθε φορά το αποτέλεσμα αποζημιώνει γευστικά όλους μας, για αυτό όλοι συντονιζόμαστε στην κουζίνα του κέντρου!!!

