ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΖΕΛΙΟΣ ΓΗ

Η Ομάδα του Βοτανικού Κήπου Ζέλιος Γη, μας υποδέχθηκε και μας παρουσίασε την ομορφιά της φύσης και την μυρωδιά των λουλουδιών!

Είχαμε την ευκαιρία να περιηγηθούμε σε ένα φανταστικό μέρος, όπου κυριαρχούσαν χρώματα και μυρωδιές, πολυάριθμες ποικιλίες λουλουδιών, μποστάνια και διάφορα ήδη λαχανικών και φρούτων καλλιεργημένα με μεράκι!

Όπως αναγράφεται και από τον κήπο ΦΥΣΗ=ΖΩΗ και εμείς θεραπευτές και ωφελούμενοι, βιώσαμε μια μοναδική εμπειρία αισθήσεων με ευχάριστη παρέα!

Είδαμε, μυρίσαμε, γελάσαμε, ακούσαμε,  περπατήσαμε, φωτογραφηθήκαμε, ψωινίσαμε, ήπιαμε τον καφέ μας , και με επαναφορτισμένες μπαταρίες επιστρέψαμε στο ΚΔΗΦ για να συνεχίσουμε την καλή δουλειά απο το σημείο που την αφήσαμε!

Εξαιρετική στιγμή για εμάς αποτέλεσε, η πρώτη επαφή τυφλής ωφελούμενης με λουλούδια , όπου με την βοήθεια θεραπευτή άγγιζε , μύριζε, και άκουγε την περιγραφή για να σχηματίσει νοερά την εικόνα των λουλουδιών!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΖΕΛΙΟΣ ΓΗ , για την δωρεάν είσοδο που μας εξασφάλισαν!

Σχετικά