ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Ο φιλοζωικός σύλλογος Αιγιάλειας ‘ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ” επισκέφθηκε το kendro μαζί  την Τεκίλα , το γλυκό τετράποδο που έπαιζε με τους ωφελούμενους. Είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε σε ένα αδέσποτο που δε γνωρίζουμε, τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση επίθεσης και πως να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τα ζώα και την ζωή τους.

Ευχαριστούμε θερμά τον φιλοζωικό σύλλογο της πόλης μας.

Σχετικά